Pytanie do eksperta: Co warto wiedzieć o wyrobieniu podpisu kwalifikowanego?
Odpowiedź eksperta: Przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną jest na obecną chwilę już na tyle powszechną metodą, że z pewnością każdy przedsiębiorca ma z nim do czynienia. Z pewnością powodem tego jest to, iż rozwiązanie to znacznie ułatwia oraz przyspiesza komunikację przedsiębiorców z urzędami.
Ważne jednak jest, aby przedsiębiorcy mieli świadomość tego, że aby dokumenty elektroniczne były ważne, muszą zostać opatrzone odpowiednim podpisem elektronicznym (tzw. e-podpis).
Bezpieczny podpis elektroniczny (kwalifikowany) jest powszechnie uznawany przez wszystkie podmioty w kraju, a także za granicą. Może on zostać użyty w każdej sprawie, bez konieczności wcześniejszej akceptacji.
Jeśli chcą Państwo udoskonalić funkcjonowanie swojej firmy, z pewnością umożliwi to właśnie nabycie podpisu kwalifikowanego.
Z racji tego, iż podpis kwalifikowany wymaga przebrnięcia przez dosyć skomplikowaną procedurę, zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty. Sztab naszych ekspertów szybko i sprawnie przygotuje wszystkie wymagane dokumenty, aby czym prędzej nabyć dla Państwa ów podpis kwalifikowany.
ZAPOZNAJ SIĘ Z OFERTĄ DOTYCZĄCĄ KSIĘGOWOŚCI
Komentowanie zamknięte.