Pytanie do eksperta: O co chodzi z tym „prestiżowym adresem”, jak go zdobyć?
Odpowiedź eksperta: Wielu nie zdaje sobie sprawy z tego, jak istotny dla potencjalnych kontrahentów jest adres firmy, z którą chcą podjąć współpracę. Przedsiębiorstwo znajdujące się w centrum dużego miasta, w regionie szybko rozwijającym się pod względem gospodarczym, wzbudza o wiele większe zaufanie niż to, które siedzibę posiada w mało znanej miejscowości. Wynajem biura w dogodnej lokalizacji często przekracza jednak możliwości budżetowe początkujących przedsiębiorstw.
Z pomocą wszystkim biznesmenom, którzy chcieliby dodać swojej firmie prestiżu, poprzez zdobycie atrakcyjnego adresu rejestrowego bez zbytniego obciążania finansów firmy, przychodzą biura rachunkowe oferujące swoim klientom możliwość wynajmu e-biura. Podmioty oferujące wirtualne biuro posiadają adres o dogodnej lokalizacji, w centrum miasta, a swoim klientom umożliwiają zarejestrowanie swoich firm pod tym samym adresem. Obsługa telefonów od klientów, odbiór oraz przesyłanie korespondencji sprawiają, że przedsiębiorca poza prestiżową lokalizacją, zyskuje także profesjonalną obsługę klientów, bez wychodzenia z domu i konieczności dojeżdżania do siedziby firmy.
Aby zdobyć prestiżowy adres wystarczy znaleźć biuro rachunkowe posiadające w swojej ofercie usługę wynajmu wirtualnego biura i odpowiadającą nam lokalizację. To czy skorzystamy z usług dodatkowych zależy tylko i wyłącznie od naszych potrzeb.
Jest to korzystne rozwiązanie, nie bez powodu decydują się z niego korzystać tysiące przedsiębiorców.
Komentowanie zamknięte.