Pytanie do eksperta: W jaki sposób mogę wysłać sprawozdanie finansowe z działalności swojej firmy za 2018 rok?
Odpowiedź eksperta: Od 1 października 2018 roku firmy swoje sprawozdania finansowe muszą przekazywać drogą elektroniczną. Z tego względu przygotowane przez nich dokumenty muszą być opracowane w formacie XML. Odpowiednio sporządzone dokumenty należy kolejno podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, a następnie wysłać przez platformę eKRS. Przedsiębiorcy posiadający konto na portalu S24 bądź ujawniający swój numer PESEL mogą zrobić to zupełnie za darmo. W przeciwnym razie zobowiązani będą do uregulowania odpowiedniej opłaty.
Kwalifikowany podpis elektroniczny można nabyć od dostawców wymienionych na stronie Narodowego Centrum Certyfikacji (www.nccert.pl). Jego zakup i wdrożenie może jednak sprawiać trudności przedsiębiorcom. Z tego względu serdecznie zapraszamy do kontaktu z naszymi przedstawicielami.
Pomagamy w zdobyciu i wdrożeniu podpisu elektronicznego. Zajmujemy się doradztwem dotyczącym wyboru odpowiedniego pakietu, dopełnieniem formalności związanych z zakupem podpisu, jego aktywacją oraz konfiguracją.
Ponadto wypełniamy obowiązki związane z przygotowywaniem sprawozdania w formacie XML oraz jego wysyłką. Oferujemy też usługi związane z przepisaniem sprawozdania z tradycyjnej postaci do wymaganego formatu.
Jeżeli posiadają Państwo jakieś pytania, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu, podczas którego będziemy mogli na nie odpowiedzieć, a także przedstawić ofertę zindywidualizowaną do Państwa potrzeb.
ZAPOZNAJ SIĘ Z OFERTĄ DOTYCZĄCĄ KSIĘGOWOŚCI
Komentowanie zamknięte.