Panel klienta

W nowym panelu, będą Państwo mogli znaleźć:

1. Aktualny stan podatków przedsiębiorstwa (w tym informacje takie, jak przychody, koszty, VAT naliczony, VAT należny, podatki do uregulowania oraz wszelkie kwoty nadpłacone).
2. Uporządkowanie zakresu działalności według kategorii, co oznacza, że otrzymają Państwo informacje odnośnie najczęstszych wydatków, najważniejszych kontrahentów, a także wykresy i zestawienia odnośnie funkcjonowania firmy.
3. Szablony dokumentów z możliwością ich pobrania, co z pewnością usprawni podejmowanie działań w zakresie podejmowania istotnych dla firmy decyzji.
4. Szablony najczęściej używanych deklaracji oraz dokumentów, które stanowią gwarancję szybkiego załatwienia spraw z urzędami.
5. Dokumenty takie, jak listy płac, rozliczenia z zatrudnionymi pracownikami, informacja o stanie podatków, co ukazuje Państwu obraz rozrachunków firmy w zakresie podatków i składek.
6. Listy faktur, rejestry CIT oraz rejestry VAT, a więc to, co było w starej wersji panelu, aczkolwiek w formie bardziej przejrzystej, ulepszonej.

W nowym panelu mają Państwo dostęp do wszystkich dokumentów swojej firmy w formie skanów (z opcją podglądu i pobrania).
Zapraszamy do skorzystania z nowej wersji panelu i dzielenia się opiniami na temat jego funkcjonalności!

 

Oddzwonimy
Zamów rozmowę!
Chcesz żebyśmy zadzwonili do Ciebie?
Podaj nam swój numer telefonu, oddzwonimy najszybciej jak to możliwe.