Pytanie do eksperta: Na czym polega bezpieczne zakończenie współpracy z biurem rachunkowym?
Odpowiedź eksperta: Przedsiębiorcy decydują się na współpracę z biurem rachunkowym celu powierzenia księgowości w ręce osób, które posiadają w tym temacie wiedzę oraz doświadczenie. Uważają, że przekazanie spraw księgowych specjalistom odciąży ich od wielu obowiązków oraz pozwoli skoncentrować swoją uwagę na rozwoju działalności.
Czy zawsze tak jest? Zdarza się, że podpisanie umowy z biurem nie jest poprzedzone odpowiednią analizą doświadczenia, umiejętności specjalistów zatrudnionych w danym biurze. Skutkiem tego działania są pojawiające się po jakimś czasie zaległości księgowe i podatkowe oraz wezwania do uregulowania zaległych należności i zobowiązań.
Nieterminowe wywiązywanie się z obowiązków księgowych znacząco zagraża bezpieczeństwu podmiotu oraz wpływa na postrzeganie firmy przez odbiorców zewnętrznych (np. inwestorów).
W takiej sytuacji zakończenie współpracy z biurem rachunkowym okazuje się niezbędne. Decydując się na to rozwiązanie warto jednak wcześniej nawiązać współpracę z profesjonalnym biurem rachunkowym w celu zachowania ciągłości – zgodnie z zasadami rachunkowości.
Nasze biuro rachunkowe oferuje darmową pomoc w zakresie przeprowadzenia procedury zmiany biura rachunkowego:
– zakończenie współpracy z poprzednim biurem
– przeniesienie dokumentów do naszej siedziby
– zaktualizowanie informacji w urzędach
– świadczenie solidnych usług księgowych
Zapewniamy, że cennik za usługi księgowe świadczone przez nasze biuro rachunkowe jest elastyczny – uzależniony od ilości przedstawionych w danym miesiącu dokumentów.
ZAPOZNAJ SIĘ Z OFERTĄ DOTYCZĄCĄ KSIĘGOWOŚCI
Komentowanie zamknięte.