E-podpis

E-podpis

Jak zapewne Państwo już wiedzą, coraz częściej niezbędne w prowadzeniu własnej firmy, jest posiadanie podpisu elektronicznego.

Opcja ta daje możliwość bezpiecznego przesyłania dokumentów drogą elektroniczną. O bezpieczeństwie owego rozwiązania świadczy także fakt, że posługują się nim również Urzędy Skarbowe oraz ZUS-y.

Jeśli są Państwo zainteresowani nabyciem e-podpisu - zapraszamy do kontaktu z naszymi konsultantami, którzy udzielą odpowiedzi na ewentualne pytania oraz przedstawią naszą ofertę.
Po szczegółową wycenę, zapraszamy do kontaktu!

Zainteresowanych prosimy o kontakt:

tel. +12 378 34 20
tel. +22 205 07 98
e-mail: biurorachunkowe@in-nova.pl


NOWA WERSJA PANELU KLIENTA JEST JUŻ DOSTĘPNA    

Etapy naszej usługi

Zakup
Jeśli podejmą Państwo współpracę z naszą firmą odnośnie nabycia e-podpisu, zapewnimy usługę w zakresie:
- profesjonalnego doradztwa w doborze odpowiedniego rozwiązania,
- pomocy w ostatecznym nabyciu e-podpisu,
- przejścia przez cały proces szybko i sprawnie,
- załatwienia wszystkich formalności bez ciągania Państwa po urzędach.
Aktywacja
Już po nabyciu podpisu elektronicznego, nasi pracownicy:
- dokonają jego aktywacji,
- skonfigurują go do Państwa potrzeb,
- potwierdzą wymaganą przez system tożsamość,
- przekażą Państwu wszystkie informacje o jego użytkowaniu.

Odnowienie
Przepisy obowiązującego prawa informują nas o tym, iż nadany przedsiębiorcy, bądź osobie fizycznej certyfikat jest ważny maksymalnie przez dwa lata. Jego ważność kończy się po upływie terminu na jaki został wydany, bądź od dnia jego unieważnienia.

Jeśli zatem będą Państwo w sytuacji, kiedy konieczne będzie odnowienie e-podpisu - zapraszamy do kontaktu!

Informacje ogólne o e-podpisie

Jak zabezpieczony jest e-podpis?
Aktualnie dostępna technologia, nie daje możliwości sfałszowania e-podpisu. Jest to spowodowane m.in. kluczem prywatnym, który stanowi bardzo silne zabezpieczenie. Klucz ten (z założenia) jest w posiadaniu jednej osoby, a więc właściciela certyfikatu. Każdorazowa ewentualna próba dokonania zmian w e-podpisie jest wykrywana i wyjaśniana.
Podsumowując - nie da się stworzyć/podrobić e-podpisu bez posiadania indywidualnego klucza prywatnego.
Dlaczego popularność e-podpisu rośnie?
Mało kto wie, iż podpis elektroniczny w Polsce istnieje już od kilku lat. Jednak dopiero w tym roku nastąpił przełom w jego popularności. Jest to spowodowane tym, iż wiele instytucji zobowiązało się do prowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów, a do tego niezbędne jest używanie e-podpisu. Od stycznia br. do korzystania z e-podpisu zobowiązały się Urzędy Skarbowe, a z kolei od maja zmiana ta wejdzie w przypadku starostw oraz urzędów miejskich.
Kto w firmie powinien posiadać e-podpis?
Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, iż obecnie od niektórych pracowników wymaga się właśnie posiadania e-podpisu. Do owych stanowisk z pewnością można zaliczyć kadrową oraz właściciela przedsiębiorstwa. Oczywiście warto wiedzieć, iż taki e-podpis może nabyć również osoba fizyczna na własny użytek. W praktyce okazują się ona bardzo przydatne również w przypadku osób pracujących poza granicami kraju, ponieważ dzięki temu mają możliwość zdalnie załatwić wiele spraw urzędowych.

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

Nasi eksperci odpowiedzą na każde Państwa pytanie oraz przedstawią szczegóły oferty.
Zadzwoń